2010/02/23

Pienet ja isot


Pikkuneiti 2-v on tarkka. Pitää olla omaan makuun sopivaa ja samaa kuin aikuisilla. "Pinjan lapasissa ei nappia, tähtiä." No nyt on! Toki parannusehdotuksina mainittiin, että MOLEMMISSA lapasissa pitäisi olla tähti ja vaaleanpunaiset napit eivät kuulemma sopineet niin hyvin kuin valkoiset. Huh. Nyt meni vähän myttyyn äidin idea, että lapaset olisivat näppärät rukkasten aluslapasiksi, mutta ainakin nuo minun lapaseni ovat yksistäänkin lämpöiset. Tänään rattaita työnnellessäni mittari näytti -23C eikä ollut hätäpäivääkään.


Ja huopikkaat, voi! Minä olen ihan myyty ja taas vakuuttunut villan ylivertaisuudesta. Ei palella varpaita paukkupakkasillakaan ja olo on kuin lapsena punaisissa Jantusissa. Nämä ovat Lahtiset ja niitä saa mm Jämsästä, minne Piian kanssa teimme yhden iltapäiväretken.


Vielä makupaloina Shibui Socks Titityyltä ja jakkilankaa Poppelista. Onpa meillä Jyväskylässä aika hyvät lankakaupat! Viimeksimainitusta pitäisi tulla minulle uusi talvipipo, kun kaksi aikaisempaa mustaa pipoani ovat kadonneet vikkelään ja mystisesti. Teenköhän minä liian haluttuja pipoja vai mihin ne hukkuvat?
-Paula

2 kommenttia:

  1. Ihanan kauniita lapasia! Ja ihan kade noista huopikkaista! Aivan ykköset ja varmasti lämpimät!

    VastaaPoista
  2. kauniit lapaset! ja tietysti, aivan ihanat huopikkaat! itse olen kanssa haaveillut jo monta vuotta huopikkaista, mutta en ole raaskinut niitä vielä ostaa....saiskohan sellaiset itse väsättyä??

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.